07. velj 2025.
Savjeti za prodavatelje – kako pripremiti nekretninu za luksuzno tržište

Zorana Barada
Poslovna tajnica
Riječ luksuz dolazi od latinske riječi luxuria koja označava raskoš i ekstravaganciju. U tom kontekstu možemo govoriti i o luksuznim nekretninama koje se izdvajaju kvalitetnom izgradnjom, jedinstvenim dizajnom, prestižnom lokacijom i sofisticiranim sadržajem.

Takve nekretnine uključuju sadržaje koji nadmašuju uobičajene a s njima dolazi i određeni stil života s naglaskom na sigurnost, udobnost i prestiž. Sve su to faktori koje prodavatelj treba naglasiti kod pripreme nekretnine za luksuzno tržište.
Vanjski izgled i uklopljenost u krajolik je prvo što će potencijalni kupac uzeti u razmatranje pri odabiru nekretnine. Uzmimo u obzir da je pozicija objekta već ranije pomno odabrana i da na nju ne možemo utjecati jednom kad je objekt dovršen, prodavatelj treba staviti naglasak na vanjski izgled nekretnine odnosno na važnost prvog dojma.
Prvi dojam: ključni elementi pripreme luksuznih nekretnina za prodaju
Ono što potencijalni kupac prvo primijeti jest dizajn nekretnine koji može privući ali i odbiti. Privlačan dizajn, uz poziciju nekretnine, je nešto zbog čega će prvenstveno potencijalni kupac uzeti nekretninu u obzir.
Kupci luksuznih vila uz more često traže jedinstvenu kombinaciju vrhunske arhitekture i ekskluzivne lokacije.
Stoga treba naglasiti specifičnost dizajna nekretnine konstantnim održavanjem fasade, isticanjem i održavanjem karakterističnih značajki, uredne okućnice te ulaganje u kvalitetnu rasvjetu.

Iako umjetnost hortikulture često vežemo za poznate engleske i francuske vrtove i perivoje, na našim prostorima tek je u povojima prepoznavanje potencijala prekrasnog mediteranskog vrta s nasadima maslina, stablima naranača, čempresima i miomirisnog mediteranskog bilja što bi zasigurno privuklo potencijalnog kupca.
Neovisno o tome okružuje li objekt raskošan vrt ili tek prilaz i okućnica sa skromnim nasadima, održavanju zelenila i uklopljenog sadržaja, svakako treba posvetiti dosta pozornosti.
Uređenje interijera: ključ za privlačenje luksuznih kupaca
Nezanemarivo bitna stavka koja ima veliki utjecaj na potencijalne kupce jest interijer nekretnine. Interijer nekretnine trebao bi pratiti dojam stečen o nekretnini nakon što se u obzir uzme njena pozicija i vanjski dizajn.
Tako da će kod tradicionalnih vila prevladavati tradicionalan dizajn interijera (iako ne nužno sasvim već i u kombinaciji s modernim), s tradicionalnom raspodjelom prostorija koje će svakako utjecati na izbor i pozicioniranje namještaja te na izbor adekvatne rasvjete.
Moderne vile pratit će moderan interijer s karakterističnim otvorenim konceptom i minimalističkim dizajnom interijera.
Interijer luksuzne nekretnine karakterizira izbor luksuznog, kvalitetnog i dizajnerskog namještaja, koji prati koncept planiranog dizajna interijera. Također, preporuka je uložiti u vrhunske brendove kućanskih aparata.

Tehnička infrastruktura i energetska učinkovitost
Pri opremanju luksuzne vile, nezaobilazno je ulaganje u pametnu tehnologiju s naglaskom na praktičnost i uštedu što može biti iznimno atraktivno za potencijalne kupce.
Energetska učinkovitost se ne odnosi samo na pametne kućanske aparate i na pametni dizajn usmjeren na ekološku i ekonomsku komponentu već i na ulaganje u u solarne panele, energetski učinkovit sustav grijanja i hlađenja i/ili recikliranja odnosno pametne potrošnje vode.
Ako se radi o renoviranoj starijoj nekretnini, poželjno je da je renovirana sukladno energetskoj učinkovitosti te je to isto tako važno naglasiti potencijalnom kupcu.
Zašto detalji čine razliku u luksuznim nekretninama
Poznati američki arhitekt Mies van der Rohe znao je reći da je Bog u detaljima. Ulaganje u kvalitetne detalje je zasigurno nešto što će privući potencijalnog kupca.
Izbor kvalitetnih materijala, od podova do zidova, preko unutarnjih i vanjskih instalacija te njihovo adekvatno održavanje je nešto što nekretnini daje na vrijednosti.

Preporučuje se također ulaganje u dizajn kupaonice koji privlači kupce, u velike i prostrane tuševe, jacuzzi kade, vrhunske sanitarije, pločice i ostalu opremu.
Vlasnici luksuznih nekretnina često takve objekte odabiru za odmor a ne za trajno boravište. Iz tog razloga, od iznimne je važnosti uložiti u sustave nadzora odnosno u vrhunski protuprovalni sustav, nadzorne kamere i adekvatne alarme.
Ostali detalji u koje se može naglasiti ili u koje se može uložiti su dodatni sadržaji koji podižu vrijednost nekretnine poput Wellness, saune, privatne teretane, sobe za masažu, prostorije s kvalitetnim audio-vizualnim sustavom ili privatnom kino dvoranom.
Kod ponude nekretnine, važnu ulogu u privlačenju kupaca ima i njena prezentacija. Profesionalne fotografije i dron videa, profesionalna priprema interijera nekretnine, mogu imati izniman utjecaj na konačnu odluku kupca.
Zaključak: kako pripremiti luksuznu nekretninu za najveći uspjeh na tržištu

Priprema luksuzne nekretnine za tržište zahtijeva pažnju na svaki detalj, od vanjskog izgleda do unutarnjih sadržaja i tehnologije. Potencijalni kupci luksuznih objekata traže ne samo kvalitetu, već i jedinstvenost, prestiž i udobnost. Kroz ulaganje u vanjski I unutarnji dizajn, energetsku učinkovitost, pametne tehnologije i luksuzne sadržaje, prodavatelji mogu značajno podići vrijednost svoje nekretnine.
Održavanje visokih standarda i pažnja prema detaljima u svakom segmentu nekretnine, od vrtova do interijera, ključno je za privlačenje zahtjevnih kupaca. Na kraju, kvalitetna prezentacija nekretnine, uz profesionalne fotografije i video materijale, može biti presudna u privlačenju potencijalnih kupaca i ostvarivanju uspješne prodaje. Ulaganje u luksuznu nekretninu nije samo financijska investicija, već i ulaganje u vrhunski životni stil, što je najvažnija stvar koju treba naglasiti svakom kupcu.
Korisno? Podijeli sa

Poslovna tajnica
Zorana je predana i marljiva osoba poznata po snažnom osjećaju odgovornosti i točnosti. Prava radoholičarka, dosljedno teži izvrsnosti zadržavajući toplo, empatično i pristupačno ponašanje. Uvijek željna pomoći i podrške svojim kolegama, iznimno je cijenjena zbog svoje ljubaznosti i suradljivosti. Izvan posla, ima duboku strast prema književnosti i uživa u dugim šetnjama, koje joj pomažu da ostane prizemljena i nadahnuta.
Zorana je predana i marljiva osoba poznata po snažnom osjećaju odgovornosti i točnosti. Prava radoholičarka, dosljedno teži izvrsnosti zadržavajući toplo, empatično i pristupačno ponašanje. Uvijek željna pomoći i podrške svojim kolegama, iznimno je cijenjena zbog svoje ljubaznosti i suradljivosti. Izvan posla, ima duboku strast prema književnosti i uživa u dugim šetnjama, koje joj pomažu da ostane prizemljena i nadahnuta.
Želiš nas kontaktirati? Pošalji nam poruku i javit ćemo ti se uskoro.